Pagina's

zondag 12 juli 2015

Producten met Pan juli 2015

Laatst zat ik wat random filmpjes op YouTube te kijken. En toen kwam ik onder andere een filmpje tegen, waarin een beautyblogger haar producten met pan liet zien. Nou heb ik ook een aantal producten die ik zo vaak gebruik, dat de bodem zichtbaar is. En die producten wil ik jullie vandaag laten zien.  Kijk je mee?

Catrice Eyebrow Kit
De lichte poeder in dit kitje gebruik ik dagelijks om mijn wenkbrauwen mee te doen. Ik gebruik dit kitje al bijna twee jaar elke dag. Ik kan met wat er nu nog over is, dus nog een keer twee jaar doen. Dit is mijn favoriete product voor mijn wenkbrauwen. Als Catrice deze ooit uit het assortiment haalt, dan ga ik zorgen dat ik genoeg back-ups in huis heb voor de rest van mijn leven...

Catrice mono's Bring me frosted Cake & The Captain Of The Black Pearl
Nog twee producten van Catrice. Namelijk twee oogschaduw mono's. De lichte kleur gebruik ik regelmatig als matte highlighter op mijn wenkbrauwbot. De zwarte heb ik heel veel gebruik voor onder mijn ogen, en in de buitenste ooghoekjes. Ik ga de lichte kleur toevoegen aan mijn Project Ten Pan denk ik. Ik heb zoveel oogschaduw, dat ik maar eens moet beginnen met hier en daar wat op te maken.

Maybelline Fit Me Poeder
Dit poeder van Maybelline gebruik ik dagelijks na mijn foundation. Matteert goed, en zorgt ervoor dat mijn make-up mooier en langer blijft zitten. Ik blijf deze gebruiken tot hij op is.

P2 Feel Good Mineral Blush
Mijn favoriete blush op dit moment. Ik heb deze al zo ontzettend vaak gebruikt. Het liefst zou ik deze elke dag gebruiken. En als ik ooit weer bij een DM drogist in Duitsland ben, dan wil ik van deze een back-up halen.
Labello Lip Butter
Deze Lip Butter gebruik ik elke avond voor het slapengaan. Zorgt ervoor dat mijn lippen goed gehydrateerd blijven. Deze lip butter is onderdeel van mijn Project Ten Pan. En blijf ik gebruiken tot hij op is.
MUA Undress Me Too
Nog meer oogschaduw. Dit pallet van MUA gebruik ik de laatste maanden elke dag. En dan met name de twee kleuren waarvan ik de pan heb geraakt. De lichte kleur als matte highlighter op het wenbrauwbot. En de zwarte kleur onder mijn ogen, en in de buitenste ooghoeken. De lichte kleur blijf ik gebruiken tot hij op is.
MUA Undressed
Nog een pallet van MUA. Van dit pallet heb ik zelfs al een kleur helemaal opgemaakt. De oogschaduw waarvan ik pan heb geraakt, gebruik ik vaak in mijn crease. Deze kleur zou in het komende jaar ook wel eens op kunnen gaan.
Pink Tease Oogschaduw Palette
Tot slot dit palletje van Pink Tease. Deze zat in een kit, die ik kocht bij BigBazaar. Ik gebruik dit pallet de afgelopen maand elke dag. Hij maakt namelijk onderdeel uit van mijn Project Ten Pan. En ik ben er nog steeds niet zat van. De 5e kleur van links, gebruik ik dagelijk op mijn bewegend ooglid. Duurt niet zo lang meer, voor ik ook van deze kleur de pan raak.
En dan waren dit mijn producten die ik zo vaak gebruik, dat ik de bodem heb geraakt.

Liefs Annechien

 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten