Pagina's

woensdag 29 april 2015

Revolution Awesome Eyeshadow Collection



Praktisch elke week bekijk ik online de folders van verschillende drogisterijen. Zo ook die van Kruidvat. Budget is ook de aanbiedingen opzoeken toch? Toen ik vandaag de folder van Kruidvat bekeek maakte mijn hart een sprongetje! Een gigantisch oogschaduwpallet voor € 9,99. En dan ook nog van Revolution. Ik heb van dit merk al een aantal paletten en ben er dol op.
Je kunt vast raden wat ik na mijn werk vandaag gedaan heb...



Natuurlijk ging ik direct langs Kruidvat om dit pareltje op te halen. 
Het pallet komt in een kartonnen doosje, die goed dicht geplakt zit. Zo weet je tenminste zeker dat niet al iemand met zijn vingers heeft lopen wroeten in de poeders.

Eenmaal uit het doosje komt een mooi strak pallet te voorschijn. En kijk al die kleurtjes... *Engelengezang*
Je krijgt in dit pallet niet alleen shimmer kleuren, maar ook een paar matte kleuren, en zelfs een aantal met satijnen finish. Lekker veelzijdig dus.

In de deksel zit zelfs nog en spiegeltje verwerkt. Handig als je dit pallet mee wilt nemen op vakantie bijvoorbeeld. De sponsapplicators zijn ook handig voor beginners. Bij mij verdwijnen ze eigenlijk direct in de prullebak. Ik gebruik liever mijn eigen kwasten.



Even een paar close ups van alle kleuren.. Ik kan hier zo vrolijk van worden.


Alle kleuren op mijn arm smeren ging me iets te ver. Ik heb daarom alleen van de bovenste rij swatches gemaakt. De poeders zijn zacht en hebben niet veel fall-out. En het pigment is fantastisch!

Ik ga heel veel plezier aan dit pallet beleven, dat weet ik zeker. De combinaties die je hiermee kunt maken zijn eindeloos. 

Dames, ik zeg rennen naar Kruidvat! Dit pallet zal vast snel uitverkocht zijn.
Nu voor € 9,99. 

Liefs Annechien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten