Pagina's

vrijdag 12 juni 2015

Mini Shoplog Kruidvat

Van de week moest ik even langs Kruidvat om een back-up te halen van mijn favoriete mascara. Natuurlijk kon ik het niet laten om even rond te kijken. Ik ging uiteindelijk naar huis met niet alleen mascara... Benieuwd wat ik heb geshopt? Kijk dan snel verder.


Essence Lash Mania Reloaded False Lash Mascara
Hier ging het om. Deze mascara gebruik ik al heel lang elke dag. Ik zorg er daarom altijd voor dat ik een back-up in huis heb. Deze mascara kost € 2,89


Essence LE #SecretParty Blush 01Pink Up Your Life
Terwijl ik op zoek was naar de mascara, zag ik de #SecretParty Limited Edition liggen. Ik heb een zwak voor Limited Edition Blushes. Ik kon het daarom ook niet laten om deze mee te nemen. Een mooie matte roze kleur. Er lag in de winkel helaas geen tester. Dus ik hoop dat het pigment een beetje goed is. Ik betaalde voor deze blush € 2,99.

Ik zag in de Kruidvat App dat ik korting kon krijgen op dit micellair water van Kruidvat eigen merk. Voor mijn gezicht gebruik ik op dit moment het micellair water van Garnier. Ik wil deze van Kruidvat als oogmake-up remover gaan gebruiken. Ik zal binnenkort in een artikel laten weten hoe deze bevalt. Ik betaalde voor dit micellair water € 1,49 (prijs zonder korting € 2,49).

MUA Eyeshadow Palette Romantic Efflorescence en Spring Break
Terwijl ik in de rij stond te wachten voor de kassa, viel mijn oog op een display van MUA (Make Up Academy). Ik heb van dit merk al verschillende palettes, en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de oogschaduw. Beide palettes bevatten kleuren die ik regelmatig gebruik. En ze waren ook nog eens in de aanbieding...
Ik betaalde per palette € 4,99 (prijs zonder korting € 5,99 per palette).
Ik weet niet of deze aanbieding in alle filialen van Kruidvat verkrijgbaar is. In het filiaal waar ik was, stond het display bij de kassa.

Zijn er items waar jullie meer over willen weten? Laat dan een reactie achter. Ik zal dan proberen er een review over te schrijven.

Liefs Annechien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten