Pagina's

woensdag 10 juni 2015

Mijn souvenirs uit Turkije

Eind mei was het eindelijk zover. Ik ging voor 10 dagen op vakantie naar Turkije. Natuurlijk hoort souvenirs kopen erbij. Voor mij geen sleutelhanger, of koelkastmagneet. Nee, ik moest en ik zou iets van make-up meenemen naar huis. En dat is gelukt. Ik ging in het toeristische Marmaris naar een overdekt winkelcentrum en vond daar Golden Rose. Een winkel vol met alleen maar make-up en nagellak. Ik voelde mij als een kind in een snoepwinkel. Uiteindelijk stapte ik naar buiten met drie blushes en een minerale poeder. In deze post laat ik ze aan je zien.

Ik was eigenlijk niet op zoek naar een poeder. Maar deze zag er zo mooi uit toen ik hem probeerde in de winkel, dat ook deze mee naar huis ging. Een poeder om foundation mee te setten. Maar op zichzelf is deze ook heel mooi. Qua kleur nu een beetje te licht. Maar deze ga ik in de winter vast en zeker vaak gebruiken.

Ik wilde heel graag een blush meenemen als souvenir. En dat is gelukt. Golden Rose had ontzettend veel verschillende blushes zelfs. En dus was kiezen niet makkelijk. Uiteindelijk nam ik drie mee. Deze doet mij denken aan Rose Gold van Sleek, maar voor mijn gevoel iets meer draagbaar.

Maar dit is toch wel mijn favoriet van de drie. Ik was meteen verliefd op deze blush. Zo mooi, met al die aderen en verschillende kleuren. Ook de kleur vind ik super mooi. En kijk die glans...
Dit kon wel eens een nieuwe favoriet worden.

En dan de laatste. Een heerlijk barbie roze kleurtje. Deze blush is mat, en lijkt mij heel geschikt voor deze tijd van het jaar. De koele ondertoon kleurt heel mooi bij mijn gebruinde huid.

En dan waren dat mijn souvenirs. Ik ben heel blij met mijn aankopen. Steeds als ik een van deze producten zal gebruiken, kan ik terugkijken op een geweldige vakantie.

Wat neem jij vaak mee als souvenir van je vakantie?

Liefs Annechien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten