Pagina's

zaterdag 18 januari 2014

Essence Kabuki Brush

Een fijne kwast om je foundation mee af te poederen is wat mij betreft een must. Ik heb mijn favoriet gevonden. De Essence Kabuki Brush.




Deze kabuki kocht ik bij Kruidvat voor € 3,99. Hij zit verpakt in een kokertje van plastic. Fijn, want zo weet je dat je kwast niet "geaaid" is door tientallen mensen.

In het kokertje zit een papiertje met extra informatie. Er staat dat deze kwast zorgt voor een gelijkmatige verdeling van poeder op gezicht, decolleté en lichaam. Geschikt voor zowel compact- als losse poeders.

Deze kabuki heeft heel veel haartjes die dicht op elkaar zitten. De haartjes zijn heerlijk zacht. Poeder aanbrengen op je gezicht voelt vanaf nu alsof je met veertjes over je gezicht streelt. Doordat de haartjes dicht op elkaar zitten neemt deze kwast genoeg product op. De kwast is groot genoeg om grote oppervlaktes af te poederen. Omdat de randen afgerond zijn, kun je hiermee ook goed in de kleine hoekjes komen, zoals onder je ogen en rondom je neus.
Als je deze kwast voor het eerst gaat gebruiken, kan het zijn dat je wat haartjes verliest. Bij waren dat slechts twee.
Handig is de platte onderkant, je kunt de kwast gewoon op je kaptafel neerzetten. En het feit dat de haartjes gedeeltelijk roze zijn, maakt het alleen maar feestelijker.
Ik heb mijn kabuki inmiddels meerdere keren gewassen (met babyshampoo). Bij het wassen verliest deze kabuki geen haren, en blijft heerlijk zacht.
Wat mij betreft een geweldige budget kabuki. Een must-have voor iedereen die poeder gebruikt.

Deze kabuki kwast is verkrijgbaar bij Kruidvat filialen met een tweede Essence schap. Kost € 3,99.

Wat is jouw favoriete kwast om je gezicht mee af te poederen?

Veel liefs, Annechien

6 opmerkingen:

  1. Die ziet er mooi uit! Ik ben nu trouwens heel nieuwsgierig of jij bij mij uit de buurt komt en wie diegene was die over mijn blog vertelde haha! Ik ga je ook volgen!
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ypie,

      Ik woon inderdaad bij jou in de buurt. Ik werk bij de 'lokale' Chinees. (weet je t nu??)
      Leuk dat je mij ook gaat volgen.

      Liefs, Annechien

      Verwijderen
    2. hahaha nee niet echt :P Er zit hier tegenwoordig namelijk niet echt meer een chinees in de buurt, tenzij je China Garden bedoeld? :P Dan zou ik weten wie die collega is, daar werkt mijn beste vriendin namelijk, haha!

      Verwijderen
    3. Ik bedoel China Garden inderdaad.... ;-)

      Verwijderen
  2. Oh, ik weet niet waar ik je kan volgen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je het kwatsje even over een stukje schuurpapier haalt dan zijn alle losse haartjes weg.

    BeantwoordenVerwijderen