Pagina's

woensdag 29 januari 2014

Voor dagelijks gebruik... Make-up editie.

Mijn make-up verzameling is inmiddels redelijk uitgebreid, waardoor ik vaak verschillende producten gebruik. Laatst viel het mij op dat er ook een aantal dingen zijn die ik eigenlijk altijd gebruik als ik mijn make-up aanbreng. Kijken jullie mee?




Toen ik regelmatig make-up tutorials ging bekijken op YouTube kwam ik erachter dat de meeste, zo niet alle, meiden allemaal een oogschaduwbasis gebruiken. Ik besloot ook één aan te schaffen. Deze van Essence kwam op internet goed uit de test als budget variant. De I Love Stage Eyeshadow Base.
Eénmaal gebruikt, en nooit meer over geslagen. Deze basis zorgt ervoor dat mijn oogschaduw mooier aanbrengt, de kleuren zijn intenser, en het blijft langer zitten. Ik heb inmiddels een back-up in huis, want deze is bijna op.


Deze eyebrowset van Catrice ligt ook standaard in mijn everyday-bakje. Mijn wenkbrauwen zijn van zichzelf wel redelijk donker. Toch vind ik het mooi om nog een beetje poeder te gebruiken. Ik epileer mijn wenkbrauwen, en soms gebeurd het wel eens dat je een haartje teveel weghaalt, waardoor een soort gat ontstaat. Door mijn wenkbrauwen in te vullen met dit poeder, valt dat niet meer op. Met dit poeder vallen mijn wenkbrauwen gewoon iets meer op, waardoor mijn gezicht nog meer spreekt.

Dit is een oogschaduw mono van Essence in de kleur 22 Blockbuster. Deze oogschaduw gebruik ik op mijn wenkbrauwbot als matte highlighter. Als ik kleur heb aangebracht in mijn crease, gebruik ik deze oogschaduw ook om mee te blenden. Zodat de randen niet zo hard zijn. Ik gebruik deze al bijna twee jaar elke dag. De deksel is inmiddels afgebroken, en driekwart is al verdwenen. Uiteraard heb ik ook hiervan al een back-up in huis.


Nog een poeder, maar dan voor het gezicht. Ik gebruik dit poeder om mijn foundation mee af te poederen. Hierdoor glim ik niet, en blijft mijn make-up mooier en langer zitten. Dit is een poeder van Catrice, uit de All Matt serie. Dit poeder kocht ik een half jaar geleden denk ik. Sindsdien gebruik ik het elke dag. Dit poeder is heel fijn van structuur, waardoor je het bijna niet ziet zitten op de huid. Maar zorgt wel voor een matte finish en een langer resultaat. Ook van dit poeder is inmiddels de pan te zien, en heb ik alweer een nieuwe in huis.

Normaal gesproken gebruik ik bijna nooit een mascara elke dag. Maar sinds ik deze van Essence heb is dat veranderd. Dit is de Lash Mania Reloaded mascara. Van tevoren had ik niet kunnen bedenken hoe fijn deze mascara is. Hiervoor gebruikte ik bijna dagelijks Clump Defy van Max Factor. Maar ook die is in de la beland. De Lash Mania Reloaded mascara zorgt voor volume, lengte en separatie. En bij mij blijft het de hele dag zitten, zonder dat het afgeeft, of kruimelt.
Ik raad iedereen aan om deze een keer mee te nemen als je bij Kruidvat bent. Voor de prijs hoef je het niet te laten. En wees net zo overdonderd als ik.

En dat zijn de producten die ik dagelijks gebruik als het op make-up aankomt.

Hebben jullie producten die je elke dag gebruikt?

Liefs Annechien

PS:  Als jullie ook willen zien wat ik dagelijks gebruik qua huidverzorging of reiniging bijvoorbeeld, laat dan een berichtje achter bij de reacties. Ik zal dan kijken of ik meer van dit soort artikelen kan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten