Pagina's

dinsdag 21 januari 2014

Shoplog Essence en Catrice

Vanaf maart gaan Essence en Catrice hun assortiment updaten. Dat betekend dat er ook een hoop producten verdwijnen uit de schappen. Vanaf nu worden deze producten met 50% korting verkocht.
Ik kon het niet laten even een kijkje te nemen. Ik kwam ook nog een aantal leuke spulletjes tegen van oude Limited Editions. Kijk je mee?



Eerst de producten die uit het assortiment verdwijnen. Op deze producten kreeg ik bij afrekenen 50% korting.
Catrice Ultimate Nail Lacquer in de kleur 23 The Monkey Gets Funky. In de lak zitten kleine gouden glittertjes.
Afgeprijsd naar € 1,50.

Catrice Ultimate Colour Lipstick in de kleur 110 Pink me up! Heel donker roze, bijna rood. Dat ik deze nooit eerder heb gezien. Wat een mooi kleurtje!
Afgeprijsd naar € 2,-.

Essence lipstick in de kleur 62 Rockin' Red. Ik heb meerdere van deze lipsticks. Ben geen fan omdat de pigmentatie echt belabberd is. Ik hoop dat deze wel kleur afgeeft. We shall see.
Afgeprijsd naar € 1,-.

Essence Metal Glam oogschaduw in de kleur 06 Miss Tangerine. Een mooie basiskleur voor op het bewegende ooglid is altijd welkom. Daarom nam ik deze ook mee. Ongeduldig als ik ben, heb ik al geswatched voordat ik foto's maakte. Hij was wel helemaal 'gaaf' hoor toen ik hem afrekende.
Afgeprijsd naar € 1,30.

Essence oogschaduw mono in de kleur 65 Skeye and Sand. Ook deze kocht ik om als basiskleur voor het bewegende ooglid te gebruiken. Ik heb meerdere mono's van Essence, en daar ben ik heel tevreden over. Afgeprijsd naar € 0,85.

Essence oogschaduw mono in de kleur 16 Go glam. Valt het op dat ik een zwak heb voor oogschaduw? Lijkt mij een mooi kleurtje op het bewegend ooglid bij een paarse smokey eye.
Afgeprijsd naar € 0,85.

Toen ik dacht geslaagd te zijn, kwam ik op weg naar de kassa nog een kortingsbak tegen. In deze bak liggen altijd afgeprijsde artikelen. Onder andere van oude Limited Editions. Natuurlijk moest ik hier even in neuzen. Ik nam nog eens drie artikelen mee.

Catrice Roaring Lip Colour in de kleur C01 Charleston's Fame. Uit de Feathers & Pearls collectie. Afgeprijsd naar € 2,50.

Essence oogschaduw mono in de kleur 01 Baby, baby, ooh!. Uit de Beauty Beats collectie. Die van Justin Bieber. Hoe fout! Maar wel een mooi paars kleurtje. Goed te combineren met mijn nieuwe mono Go Glam. Afgeprijsd naar € 1,-.

Essence Metal Glam nail polish in de kleur 01 Steel-ing the scene. Uit de Metal Glam collectie. Mooie gouden lak met liquid metal effect. Ben benieuwd hoe die eruit ziet op mijn nagels.
Afgeprijsd naar € 1,-.

Dat waren mijn aankopen. In totaal betaalde ik € 12,- voor alle producten. Koopje!

Hebben jullie nog wat kunnen scoren met 50% korting?

Liefs Annechien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten