Pagina's

woensdag 19 maart 2014

Ebay-buy

In mijn vrije tijd mag ik graag over het internet surfen. Ipad op schoot en uren webwinkels bezoeken. Ik type vaak automatisch in het zoekveld 'make-up'. Dit deed ik een week of twee geleden ook op Ebay. Sneupend tussen de lippenstift, eyeliner en kwasten kwam ik ook een hoop oogschaduw tegen. Onder andere twee paletten waar ik heel erg nieuwsgierig naar werd. De prijs was budget genoeg. En dus rekende ik deze paletten af. Ik hoop over een week of twee mijn bestelling thuis te krijgen. Benieuwd welke paletten ik heb besteld? Lees dan snel verder. 



Ik bestelde dit oogschaduwpalette. Dit lijkt wel heel erg op Too Faced vinden jullie niet? Too Faced is een merk wat buiten mijn budget valt. Ik hoop daarom dat dit palette een goede replica is.

Dit zijn swatches die de verkoper van Ebay zelf bij het product heeft staan. Als de oogschaduw inderdaad zo goed gepigmenteerd is dan ben ik helemaal blij!

Ik kon het niet laten om nog een tweede palette te bestellen. Ook dit palette lijkt sterk op de paletten van Too Faced. Ik ben vooral heel beniewd naar de kleur in het midden. Ik denk dat die heel mooi zal zijn op het bewegende ooglid.


En ook van dit palette heeft de verkoper swatches op Ebay gezet. Wederom, als dit de kwaliteit van het palette is, dan hoor je mij niet klagen.

Ik kocht beide paletten bij deze verkoper

Per palette betaalde ik $ 4,99. Wat neer komt op ongeveer € 3,60.
Deze verkoper rekent geen verzendkosten.  

Voor nog geen € 8,-  zijn er weer twee paletten onderweg. Alsof ik nog niet genoeg oogschaduw had....

Wat heb jij voor het laatst besteld op Ebay??

Liefs Annechien

2 opmerkingen:

  1. Oehh, naar deze paletten ben ik ook wel benieuwd! Review? ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Foto's zijn al gemaakt. Reviews komen volgende week online... ;)

      Verwijderen