Pagina's

vrijdag 21 maart 2014

Review: NYC Expert Last Lip Color // Flirty

Eerder deze week liet ik jullie de Color Wheel van NYC zien. Nu is het de beurt aan een lipstick. Namelijk de Expert Last Lip Color. Ik ben dol op roze lipstick en ging daarom voor nr 417 Flirty. 
Ik heb verder geen lipsticks van NYC in mijn stash, en was daarom ook erg benieuwd hoe deze mij zou bevallen. Kijken jullie mee?


De Expert Last Lip Color van NYC zit in een gekleurde huls met doorzichtige dop. De kleur van de huls komt overeen met de kleur van de lipstick. Zo op het eerste gezicht vind ik de verpakking nogal goedkoop ogen. De lipstick kan niet verder in de huls gedraaid worden. Het deel dat op bovenstaande foto zichtbaar is, blijft ook zichtbaar. Hierdoor moet je heel voorzichtig de dop er weer op doen. Niet echt praktisch.

Wat ik wel kan waarderen aan NYC is het feit dat elk product 'verzegeld' is. De lipstick is omhuld met plastic, die makkelijk te verwijderen is. Zo weet je in ieder geval zeker dat jij de eerste bent die het product gaat gebruiken. 


Zoals ik al zei, ben ik dol op roze lipstick. Roze is mijn go-to lipkleur. Mijn keuze voor nr 417 Flirty is dan ook geen verrassing. Een mooie felle fuchsia kleur.


De substantie van de lipstick is romig. Hierdoor brengt hij makkelijk en egaal aan op de lippen. Eventuele velletjes worden niet extra geaccentueerd. De glans in de lipstick vind ik ook erg mooi. 
Dat de lipstick 'Expert Last' heeft gekregen snap ik niet helemaal. De houdbaarheid is wat mij betreft niet Expert Last. Een glas drinken overleeft de lipstick wel. Maar na een maaltijd moet je zeker bijwerken. 

Mijn eindoordeel? Een mooie kleur, fijne substantie en zeker geen miskoop. Toch zou ik eerder een lipstick van Max Cosmetics of Essence pakken. Gewoon omdat ik die net iets fijner vind.

De Expert Last Lip Color is onder andere verkrijgbaar bij Kruidvat voor € 2,99.

Wat is jou favoriete NYC product?

Liefs Annechien


Geen opmerkingen:

Een reactie posten