Pagina's

zondag 23 maart 2014

Review: Replica Naked 3

Eerder deze week verscheen al een review over het Naked 2 palette (klik hier om naar dat artikel te gaan). Maar zoals jullie weten bestelde ik via Tmart.com ook het Naked 3 palette. Hier was is het meest nieuwsgierig naar. Tmart.com noemt dit palette 12 Colors Generation 3 Eye Shadow Palette. Vandaag mijn review en swatches van deze geweldige dupe. Kijken jullie mee?


Ook dit palette komt in een kartonnen doosje. De kleuren en namen staan vermeld op de achterkant. Het doosje gaat makkelijk open zonder te scheuren. Het palette zit wel redelijk strak in de verpakking. Het kost dus even een beetje moeite om het palette uit de verpakking te krijgen.


Eenmaal uit de verpakking, komt een schitterend metalen palette tevoorschijn. In het palette zit een reliëf. De letters zijn vanuit de binnenkant gestanst en komen als het ware naar boven. Alleen al van buiten vind ik dit palette schitterend. Maar het gaat natuurlijk om de binnenkant.


 En ook de binnenkant is wat mij betreft schitterend! Twaalf kleuren, van licht naar donker en van shimmer naar mat. Met dit palette kun je alle kanten op. Of je nou een neutrale look wil voor overdag. Of een heftige smokey-eye voor een feestje. Met deze kleuren kan het allemaal. 

 Van links naar recht: Strange-Dust-Burnout-Limit-Buzz-Trick
Van links naar rechts: Nooner-Liar-Factory-Mugshot-Darkside-Blackheart

Net als het Naked 2 palette komt ook het Naked 3 palette met een dubbelzijdige kwast. Een kleine platte kwast om oogschaduw op het ooglid mee aan te brengen. En aan de andere kant een fluffy blending kwast. De kwastjes doen prima hun werk. Maar toch blijf ik bij mijn platte Oriflame, en blendingkwast van de Hema. Gewoon omdat ik aan die kwasten gewend ben. 


En dan de swatches. Ook bij dit palette zijn de matte kleuren helaas niet al te best gepigmenteerd. De shimmer kleuren daarentegen wel! Kijk Blackheart (meest rechts). Wat een pigment! 
Alle swatches zijn gemaakt met één veeg, en zonder gebruik van een basis.

Ik heb dit palette al meerdere malen gebruikt. En ben er zó blij mee! De substantie van de oogschaduw is erg fijn om mee te werken. Zijn makkelijk op te bouwen, en blenden prachtig! 


Ook dit palette kocht ik online bij Tmart.com. Ik betaalde voor dit palette € 4,05. Helaas is sinds die tijd de prijs enorm omhoog gegaan. Op dit moment kun je dit palette bestellen voor € 7,37. 

Tmart.com verzend wereldwijd zonder verzendkosten. 
Je kunt veilig en vertrouwd betalen met een PayPal account.

Mocht je nog op zoek zijn naar een veelzijdig palette, waarmee je heel veel verschillende looks kunt maken. Dan zou ik ik je zeker weten Naked 3 aanraden. 

Klik hier om direct naar de site van Tmart te gaan. De link opent in een nieuw venster.

Liefs Annechien

Wil jij op de hoogte blijven van alle artikelen op AnnechiensBudgetBeauty? Volg mij dan op Bloglovin.
Klik hier om direct naar Bloglovin te gaan. Je hoeft dan alleen nog maar op "follow" te klikken. 

1 opmerking: