Pagina's

dinsdag 18 maart 2014

Review: NYC Color Wheel // Pink Cheek Glow

Een tijdje geleden had Kruidvat een actie met NYC. Namelijk twee producten voor € 5,-. 
Ik heb al heel vaak dit product in mijn handen gehad maar nooit mee genomen. Ik vond de prijs niet "budget" genoeg. Nu ik twee producten voor € 5,- kon uitzoeken, greep ik mijn kans. Dit is NYC's Color Wheel Mosaic Face Powder, in de kleur 723A Pink Cheek Glow. Dit poeder geeft een roze gloed, en helpt glimmen voorkomen, aldus NYC.


De blush komt in een plastic verpakking. De deksel is doorzichtig, en kun je er helemaal af halen. Oppassen dus dat je hem niet kwijt raakt. De deksel zit niet heel erg goed vast. Ik zou dit product dan ook niet snel in mijn toilettas gooien voor onderweg.
Op de achterkant zit een sticker die je open kunt vouwen, zodat je de ingrediënten kunt bekijken. Het product is verzegeld met een stuk stevig plastic om de deksel. Zo weet je zeker dat er niemand het poeder heeft kunnen swatchen in de winkel. 

Het poeder zelf is (zoals de naam al zegt) verdeelt als een mozaïek, met vier verschillende kleuren. Een huidskleur, een lichte bronzerkleur, een lichtroze en een donkerroze kleur. In alle kleuren zit een mooie subtiele glans verwerkt. 
Ik heb alle kleuren afzonderlijk geswatched. Eerlijk gezegd viel dat een beetje tegen. 

En ook de swatches op mijn wang vallen wat mij betreft tegen. Om dit resultaat te bereiken heb ik drie keer mijn kwast door het poeder gehaald en op mijn wang aangebracht. Ik vind de glans die het poeder geeft wel erg mooi. Maar wat mij betreft had de pigmentatie veel beter gekund. 

Mijn eindoordeel? Tja, ik ben blij dat ik niet de volle pond heb betaald voor dit product. Ben jij op zoek naar een blush die subtiel is qua kleur en een mooi glans geeft? Dan is dit product iets voor jou. 

De NYC Color Wheel is te koop bij onder andere Kruidvat voor € 4,99. 
Voor dat geld krijg je 9 gram aan product.

Wat vind jij van dit product?

Liefs Annechien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten