Pagina's

maandag 3 februari 2014

BudgetBeauty Goes Social!!


Ik ben BudgetBeauty begonnen om mijn ervaringen op beauty gebied met jullie te delen. Op mijn blog zul je uitsluitend budget producten tegenkomen.
Ben jij een beautyliefhebber? Dol op alles wat met make-up te maken heeft? Maar wil je geen zakken met geld uitgeven? Dan zit je bij BudgetBeauty dus op de juiste plek.

Als je BudgetBeauty wilt volgen dan kan dat op verschillende manieren.
Hieronder vind je alle links:

Bloglovin: Wil je mij volgen op Bloglovin, klik dan hier. Je komt dan direct terecht op mijn blog, het enige wat je nog hoeft te doen is op "follow" klikken.

Twitter: Op twitter komt onder andere een melding als er een nieuwe post op mijn blog verschijnt. Mijn gebruikersnaam is @BudgetByChien.

Instragram: Op Instagram zal ik regelmatig foto's plaatsen. Niet alleen beauty gerelateerd. Maar ook dingen die mij gedurende de dag bezig houden. Je kunt mij vinden door te zoeken op "annechiensbudgetbeauty".

Facebook: Er is ook een facebookpagina van BudgetBeauty: www.facebook.com/annechiensbudgetbeauty. Klik hier om direct naar de facebookpagina te gaan.

Blogger: En natuurlijk kun je mij ook volgen door gewoon mijn blog te bezoeken. Je vind mijn blog door het volgende webadres in je taakbalk te kopiëren; annechiensbudgetbeauty.blogspot.nl

Ik kijk uit naar jullie reacties en bezoekjes op BudgetBeauty!

Liefs Annechien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten