Pagina's

vrijdag 21 februari 2014

Diardermine High Tolerance Intens Voedende Nacht Creme

In dit artikel liet ik jullie al kennis maken met mijn favoriete crème voor overdag. De zoektocht naar mijn favoriete nachtcrème duurt voort. Een aantal weken geleden had Kruidvat een actie op Diadermine, 1+1 gratis op het hele assortiment. Ik besloot de High Tolerance Intens Voedende Crème Nacht mee te nemen. Ik gebruik deze crème nu een aantal weken, dus hoog tijd voor een review.


Beloftes van Diadermine. Een gekalmeerde huid. Verzachtende bestanddelen verlichten en verzachten de huid. 's Nachts wordt de huid intensief hersteld en gevoed. De huid ziet er 's ochtends uitgerust en gekalmeerd uit. Precies wat ik zoek in een nachtcrème. Mijn huid kan in deze tijd van het jaar zeker intense voeding gebruiken. Op mijn wangen ontstaan vaak droge plekjes, die door het gebruik van foundation alleen maar meer gaan opvallen.
Hier de ingrediënten. Geen parabenen, geen siliconen en geen parfum. Vooral het feit dat er geen parfum in zit ben ik heel blij mee. Ik heb de afgelopen jaren gemerkt dat parfum echt dramatisch is voor mijn huid. Ik krijg er rode vlekken en rare bultjes van.

De crème komt in een tube van 50 ml, en is 12 maanden houdbaar. De tube wordt afgesloten met een draaidop. Het gaatje in de tube is klein, waardoor doseren heel makkelijk gaat. Het feit dat de crème in een tube komt is ook een groot pluspunt. Dit werkt een stuk hygiënischer dan een crème in een potje.
Aan de substantie kun je direct merken dat het om een voedende crème gaat. Deze is dik en romig. Wat ik altijd doe is de crème eerst tussen mijn vingers masseren. Zo wordt de crème iets dunner waardoor ik makkelijk mijn gezicht kan insmeren. De crème is zeer zuinig in gebruik. Je hebt maar een klein beetje nodig om je hele gezicht mee te verzorgen. Wat ik jammer vind is dat de crème iets vettig blijft, en niet volledig intrekt in de huid.
In het begin gebruikte ik deze crème nadat ik een serum had aangebracht voor extra hydratatie. Ik heb gemerkt dat dat niet zo goed samen gaat. De combinatie van een hydraterend serum én een hydraterende crème was een beetje te veel van het goede. De crème op zich is voedend genoeg.

Is dit mijn all-time-favorite-nacht-crème? Hmm, ik twijfel nog. Voor de winter is dit zeker een hele fijne crème. Mijn huid wordt goed gehydrateerd zonder dat het mijn huid onrustig maakt. Ik denk alleen dat deze crème voor de zomer te vet zal zijn.

Diadermine heeft ook een dagcrème uit de High Tolerance lijn.

Voor de nachtcrème betaal je bij Kruidvat € 9,99.

Hebben jullie nog aanrader voor fijne nachtcrèmes?
  
Liefs Annechien

Eerder verschenen op AnnechiensBudgetBeauty:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten