Pagina's

woensdag 5 februari 2014

Golden Oldies





Van de week kwam The Perfect Palette Tag online. Om hiervoor de juiste paletten uit te kiezen, ging mijn stash op de kop. Ik kwam een paar doosjes tegen die al heel wat jaartjes mee gaan. Ik noem ze vanaf nu mijn Golden Oldies. Vandaag laat ik ze aan je zien.



Bourjois Pearl Eyeshadow in de kleur Violet Alizé 89. Ik heb geen idee wanneer en waar ik deze kocht. Hij moet zeker al een paar jaar oud zijn. Hij heeft de periode dat ik geen make-up droeg overleeft.


Ondanks dat hij nog steeds in mijn stash zit, gebruik ik deze mono zo goed als nooit. Ik had nog het idee om deze als highlighter te gebruiken op mijn jukbeenderen. Maar ook dat heb ik nog niet gedaan. Ik denk dat deze mono naar iemand moet die hem wel gaat gebruiken. Misschien kan ik mijn nichtje er blij mee maken.


Ook kwam ik dit duo tegen van de Hema. Toen hun make-up nog Miss Helen heette. Deze oogschaduw gebruikte ik jaren terug elke dag. Sowieso het laatste jaar heeft dit doosje geen daglicht gezien.




Grappig om te zien. Deze is nog uit de tijd dat ik altijd sponsapplicators gebruikte om mijn oogschaduw op te doen. Toen ik de kleurtjes ging swatchen begreep ik wel waarom ik deze voorheen elke dag gebruikte. De kleuren spreken mij nog steeds aan.
Ik heb dit doosje inmiddels op mijn kaptafel gelegd, zodat ik hem weer wat vaker zal gebruiken. Zonde om nog zoveel jaar te verstoppen.


En dan de laatste. Een trio eyeshadow en highlighter van Essence in de kleur Italian Lover. Dit is volgens mij een doosje uit een Limited Edition van járen geleden. Ook dit doosje heb ik heel lang met veel liefde gebruikt.


De sponsapplicator is inmiddels verdwenen. En het bovenste vakje, waar ooit de highlighter in zat is leeg. Die heb ik zelf leeg gemaakt. Het was namelijk een creamy highlighter. Door de losse poeder van de oogschaduw was deze heel erg vies geworden. Aan de deuken in de oogschaduws te zien, heb ik ook deze heel veel gebruikt. Ligt inmiddels ook op mijn kaptafel, zodat ik ook deze vaker ga gebruiken.


En dat waren mijn meest oude oogschaduws uit mijn stash.

Heb jij producten die je al jaren hebt en maar niet weg kunt gooien/geven?

Liefs Annechien



2 opmerkingen:

  1. Wat grappig! Volgens mij heb ik een paarse versie van dat Miss Helen duo :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook zo iemand die niks weg kan gooien/geven? Ik heb die van mij van de week maar weer eens gebruikt in een ooglook. Blijft fijne oogschaduw!

      Verwijderen