Pagina's

donderdag 6 februari 2014

Shoplog Bruna//Hema//Kruidvat

Vandaag moest ik even een paar boodschapjes doen. Ik kon het niet laten om ook even te kijken bij Kruidvat. Misschien zou de nieuwe collectie wel al binnen zijn. En helaas, voor mijn portemonnee, was dat ook het geval. Ik ging bepakt en bezakt weer terug naar huis. Pak een kop koffie en ga er lekker voor zitten. Ik laat het je allemaal zien.



Ik ging als eerst even bij de Bruna langs. Op andere blogs werd veel geschreven over Blogazine. Ik besloot het tijdschrift mee te nemen. Gewoon omdat het leuk leesvoer is. Maar ook om te kijken of ik er nog tips en inspiratie uit kan halen voor mijn eigen blog. Ik betaalde voor dit blad € 5,-.


Bij Hema kocht ik twee dingetjes. Als eerste een notitieblokje voor mijn vriend. Deze was in de aanbieding voor € 1,50. Voor dat geld kon ik hem niet laten liggen. Dit is een A6 formaat als ik me niet vergis.
En voor mezelf kocht ik een 3-in-1 memoblok. Roze voor ToDo, geel voor Notes en oranje voor ThisWeek. Bij thuiskomst kwam ik erachter dat de blaadjes vrij glad zijn. Hierop schrijven met een gewone balpen wil niet zo goed. Jammer! Ik betaalde € 2,50 voor dit memoblok.

Edit: Nog even over het 3-in-1 memoblok. Het blaadje dat vrij glad is, blijkt alleen de voorkant te zijn (I feel stupid right now!!). De rest van de blaadjes is gewoon 'normaal' papier...

En de rest van mijn aankopen deed ik bij Kruidvat. Ik zag als eerste dit horloge. Van mijn oude horloge is het bandje niet al te best meer. Voor € 4,99 nam ik een nieuwe mee. Kan ik voorlopig weer 'bij de tijd' blijven.

Tussen de haarspulletjes zag ik deze borstel van Tom Sebastian. Deze is speciaal om je haar mee te touperen. Ik wil deze gaan gebruiken om (nog) meer volume in mijn haar te krijgen. Kost € 3,49.

Uiteraard ging ik naar Kruidvat om te kijken of de nieuwe collectie van Essence en Catrice al in de schappen lag. En volgens mij was alles wel zo'n beetje binnen. Waaronder deze Effect Gel Top Coat van Essence. Ik gebruik de laatste tijd weer regelmatig mijn Gel Nails At Home set. En deze topcoat is daar voor bedoeld. Ik nam eerst deze mee om te proberen. Deze topcoat is er in meerdere varianten. Kost € 3,59.

Ook nam ik nog twee lakjes mee uit de nieuwe Effect Nail Polish lijn. Dit zijn 09 Hey Mister Sandman (links) en 10 Glitterbomb (rechts). Ik ben benieuwd hoe deze lakjes in gebruik zijn, en wat het effect ervan op mijn nagels is. Deze nagellak kost €1,99 per stuk.

Van Catrice nam ik ook nog een nagellak mee. Dit is Crushed Crystals lak in de kleur 06 Call Me Princess. Ik heb van deze lak al swatches gezien op de blog van Pinky Polish. Die zagen er zo mooi uit, dat ik deze niet kon laten staan. Dit lakje kost € 3,39.


Ik ging ook nog naar huis met twee oogschaduwpaletjes. Essence Quattro eyeshadow in de kleur 15 Most Wanted. En Essence Smokey Eyeset in de kleur 02 Smokey Day. Eigenlijk wilde ik het nieuwe All About Nude palette meenemen, maar die was al uitverkocht.
Ik betaalde voor de quattro € 2,99. en voor het smokey eye setje € 2,89.


En alsof ik nog niet genoeg blush heb, nam ik nog maar twee mee. De nieuwe Blush Up van Essence in de kleur 20 Pinky Flow. Hiervoor betaalde ik € 3,59.
En de nieuwe kleur uit de Defining Blush collectie van Catrice. Dit is 080 Sunrose Avenue. Deze kost € 3,59. Ik heb alle andere kleur ook van deze collectie. Ben zeer tevreden over de defining blushes. Ik hoop dat deze net zo fijn is als alle anderen.

Nieuw in het assortiment van Catrice. De Prime and Fine Anti-red Base. Een primer die roodheid neutraliseert. Precies wat ik nodig heb. Ik ben dan ook zeer benieuwd wat het resultaat van deze primer zal zijn. Ik rekende deze af voor € 4,59.


En daar gaan we weer. Alsof ik nog geen lipstick heb, kocht ik ook hier nog maar twee van. Dit zijn de nieuwe kleuren van de Longlasting Lipsticks van Essence. Ik ben zeer tevreden over de lipsticks uit deze lijn. Ik kon het niet laten om deze nieuwe kleuren in mijn mandje te gooien. Ik vind de kleuren zo op het oog echt super mooi. Link is 13 Love Me. Rechts is 12 Blush My Lips. Deze lipsticks kosten € 2,39 per stuk.

En als laatste nam ik nog wat mee uit de huidige Limited Edition van Essence, Love Letters. Dit is de highlighter in de kleur 01 Love Poem. Ik ben dol op highlighters. Dus deze kon ik niet laten liggen. Ik moest voor dit pareltje € 3,39 afrekenen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel hebberig werd van de nieuwe collecties. De nieuwe nagellakken van Essence en Catrice zien er ook allemaal veelbelovend uit. Ik heb daarom heel bewust geshopt (vind ik zelf). Ik heb alleen dat meegenomen, wat ik ook echt zal gaan gebruiken.

Zijn er bepaalde producten waar jullie een review van willen zien? Laat dan even een reactie achter.

Liefs Annechien




9 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Vind ik ook. Ik ga morgen mijn look maken met alleen maar nieuwe spulletjes.. Jeeh!!

      Verwijderen
  2. Oeh, waar was dit? Ik wacht ook op de nieuwe collectie van Catrice en Essence!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In Kollum... Ben ook in B'post geweest. Maar daar was nog niks te vinden.

      Verwijderen
  3. Ik wil nu bijna reddend naar de kruidvat voor de nieuwe collectie van essence en catrice haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Crushed Crystals is een geweldig leuk kleurtje! En ik ben benieuwd wat je van die primer vindt :-) Review please!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb de primer vandaag gebruikt. Ben tot zover tevreden. Ga morgen proberen goede foto's te maken. Binnenkort sowieso een review.

      Verwijderen
  5. Ik ga zo ook even kijken of de spulletjes al zijn gearriveerd bij mijn Kruidvat

    BeantwoordenVerwijderen