Pagina's

donderdag 20 februari 2014

Coconut Care Hand&Nail Crème

In deze tijd van het jaar zijn droge handen helaas zomaar een feit. En daarom heb ik standaard handcrème in mijn tas, maar ook op mijn nachtkastje. Deze Coconut Care is in de afgelopen maanden een favoriet van mij geworden. Een fijne handcrème die snel intrekt, goed voedend is, lekker ruikt en ook nog eens heel betaalbaar is.



De crème zit in een standaard tube met draaidop. De tube is verzegeld met een zilveren folie. Daar hou ik van, zo weet je dat jij de eerste bent die de crème gaat gebruiken. Een klikdop was nog makkelijker geweest, om te voorkomen dat je de dop verliest. Jezelf aanleren de dop altijd direct na gebruik terug te draaien kan natuurlijk ook, dat doen we toch ook allemaal met tandpasta? ;o)

Informatie en ingrediënten op de achterkant. De crème beloofd zachte, gladde en verzorgde handen door de hydraterende ingrediënten en speciale formule. Je mag de crème zo vaak gebruiken als nodig.
In de crème zit wel heel veel parfum. Maar omdat ik deze crème toch niet voor mijn gezicht gebruik, heb ik daar een problemen mee. Mochten je handen zo droog zijn, dat er barstjes in je huid zitten, dan is de parfum niet fijn. Die prikt dan namelijk behoorlijk.

De substantie van de crème is heerlijk. Voelt bijna aan als een gel. Geeft een beetje een verkoelend effect, wat ik zelf persoonlijk heel fijn vind. De crème trekt ontzettend snel in, en blijft niet vet. Ik vind het verschrikkelijk als mijn handen vet blijven na het smeren. Ik wil gewoon alles vast kunnen pakken, zonder dat het uit mijn handen glijdt.
De creme ruikt heerlijk zoet naar kokos. Mocht je niet van die geur houden, dan is deze crème niet voor jou.
Dit flesje heb ik gevuld met de crème, en staat standaard op mijn nachtkastje. Eén pompje is genoeg om mijn handen mee in te smeren. 's Ochtends wordt ik wakker met heerlijk gehydrateerde en zachte handen.
Het flesje komt trouwens uit een pakketje van Action. Met daarin allerlei flesjes en potjes die je zelf kunt bijvullen, om mee te nemen op reis bijvoorbeeld. 

De Coconut Care Hand & Nail Crème is verkrijgbaar bij Action.
Voor een tube van 100 ml moest ik € 0,79 afrekenen. Dat noem ik nog eens budget!

Wat is jouw favoriete handcrème?

Liefs Annechien

Volg jij mij al op Bloglovin?

Eerder verschenen op AnnechiensBudgetBeauty:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten